Kino zajmie w Galerii Tomaszów 1000 m kw. i będzie usytuowane na pierwszym piętrze galerii. 4 doskonale wyposażone, nowoczesne sale kinowe zapewnią widzom zarówno niezwykłe doznania w zakresie obrazu, ale także dzięki najnowocześniejszej technologii również i w warstwie dźwiękowej.
Poziom komercjalizacji Galerii Tomaszów sięgnął już 80%. Kino Helios dołączyło do grona takich marek, jak m.in. H&M, Reserved, House, Cropp Town, Sinsay, Diverse, Smyk, 4F, RTV Euro AGD, CCC, Rossmann, Apteka Benefactor. Operatorem spożywczym Galerii jest Intermarche.
Galeria Tomaszów na powierzchni 18 000 m2 będzie oferowała około 75 lokali, supermarket o powierzchni ponad 2,3 tys. m kw. oraz kino. Centrum handlowe obejmie swoim zasięgiem ponad 210 tys. mieszkańców, podkreślając swój ponadlokalny charakter. Projekt architektoniczny obiektu odwzoruje fragmenty istniejącej historycznej budowli fabryki włókienniczej włączając je do utrzymanej w stylistyce industrialnej elewacji. Prace konstrukcyjne rozpoczęły się w listopadzie 2015r., a otwarcie obiektu zaplanowano na czwarty kwartał 2016 roku.